Každý rytmus v sobě obsahuje spirituální rozměr. Bubeník se tak stává nositelem mocné energie, která jej přesahuje.
Absolvované workshopy africké hudby
V roce 2008 se zúčastnil dvouměsíční hudební stáže v Guineji-Conakry se zaměřením na djembe a basové bubny.
V roce 2011 strávil dva měsíce v Mali, kde se učil hře na basové bubny a balafon.
V Česku se pravidelně účastní rozmanitých bubenických workshopů (Pěčín, Letní jazzová škola atd.).
Učitelé a vlivy
Prvním učitelem, který jej uvedl do hry na djembe a basové bubny, byl Ephraim Goldin. Mezi jeho další učitele africké polyrytmie patří Janos Crecelius, Koungbanan Kondé, Lancei Kanté, Mansa Camio, Famoudou Konaté, Drissa Koné, Sega Cissé, Sedou Balou. Z moderních afrických stylů jej nejvíce oslovuje malijské blues, Afrobeat a západoafrické pojetí funku v sedmdesátých letech minulého století. Co se týče bicí soupravy, nechává se inspirovat především těmito mistry: Tony Allen, Stanton Moore, Jeff Ballard, Luke Flowers, Danny Carey.
Kapely, projekty, výuka
Spoluzaložil kapely Pararingapatam, Marimba Mama a Ancient Groove, skládá hudbu k vystoupení taneční skupiny Firedance Company. V uplynulých letech spolupracoval s fireshow skupinami Pa-li-tchi a Firelovers. V poslední době se podílel například na hudebně-tanečně-divadelním projektu Jsi to, co vidíš - vidíš, to, co jsi pod vedením známé německé choreografky a tanečnice Nataschy Noack, který měl premiéru na festivalu Rytmy Afriky 2012. Hudebně doprovází pravidelné lekce afrického tance (Akasha Markelová aj.) a také africké hudebníky a tanečníky v rámci jejich workshopů (Daudet Grazai, Mohamed Bangoura, Omou Mariko, Drissa Koné). Od roku 2012 působí v mezinárodním projektu Allstar Refjúdží Band jako perkusista.
Kromě hraní se intenzivně věnuje hudební a rytmické pedagogice - společně se svou ženou Terezou celoročně vyučuje africké rytmy v rámci kurzů a workshopů Afrobeatz. Metodika těchto seminářů je inspirována jak postupy evropských muzikoterapeutů, tak i intuitivní výukou západoafrických učitelů.